Viime viikolla lumivalkoinen Lahti muuttui iltaisin ihan vihreäksi. Kaupungin rakennukset valaistiin vihreällä Euroopan vihreän pääkaupungin 2021 ensimmäisten viikkojen kunniaksi. Sen lisäksi, että tämä aloite oli upea visuaalisesti, se sai ihmiset keskustelemaan myös siitä, miten kaupunki ja sen asukkaat voivat olla ekologisempia ja kestävämpiä jokapäiväisessä elämässään.
Vihreä valittiin myös yhdeksi pääväriksi Sensonin brändiuudistuksessa viime vuonna. Tämä oli helppo valinta yritykselle, joka kehittää luonnollisia ruoka- ja juoma-ainesosia pohjoismaisista viljoista, jotka kasvatetaan suurelta osin lähitiloilla. On ollut mielenkiintoista seurata, miten asiakkaiden kanssa käyty keskustelu brändiuudistuksen jälkeen on kääntynyt yhä useammin kestävyyden, puhtaan ympäristön ja puhtaiden ainesosien kaltaisiin aiheisiin. Tämä on hyvin arvostettua, koska uskomme, että yhdessä saavutetaan suuria asioita.
Oikean kohtauksen luomisella, jota näissä tapauksissa tehostetaan käyttämällä vihreää väriä visuaalisesti, näyttää olevan voimakas vaikutus myönteisen keskustelun aloittamiseen.
Senson on ylpeästi vihreä. Haluaisitko sinäkin olla vihreä kanssamme?


